Friday, October 1, 2010

beennnncccccccciiiiiiiiiiiiiiiiiii ngan Disskriminasi.............

nak ckp zaman dulu2 dah moden...
nak ckp Bodo belajar tinggi sangat tp bangang nye tahap babun.....
saje je bg aku naik hangin....
pasal aku je yg kena wat keja cam kuli batak paddahal ada lagi  ramai yg leh buat...
xkan nak dtg keje makan gaji buta kot....
keje aku punya la melambak2 cam gegileeer tp ada lak mangkuk mana siap rilek2 leh g market lagik gelak2, sembang2....( oii bodo kau ingat ni tempat bapak kau punya ke)
pasal ingat aku ni apa...mentang leh suruh aku wat keje suma aku nak kena wat....
machine pon leh rosak kalau asek on xbehenti...
sistem lak cam krek lagik, baik xyah guna....
yg org pandai sgt tu asek dtg menempek kat tempat aku nak bg keje..
sekor lagik tau nak siap cepat je, ingat aku leh taip ngan kaki skali ke....
mmg betol2 Bangng la.....
aku xhangen saje je bg aku membebel pagi2 buta ni.....
mmg xguna tol...kang aku cakap bengap marah lak...
tp mmg bengap tahap mangkok pon........

No comments:

Post a Comment