Monday, October 25, 2010

alhamdulillah..baby ku sihat..

syukur alhamdulillah bb ku sihat n cergas...
actually aku pon naik risau bila sejak 4,5 hari ni aku asek sakit perut je...
xtau la nape sakit je perut aku..

then semalam dh xtahan sgt, aku pon ngajakla en. suami ke doktor untuk wat checkup n scan...
huhu bila je doc letak gel n open monitor tu, nampakla bb ku yg tgh goyangkan tangan dier...
syukur nampaknya sempurna sifatnya..
bila doc nak snap gambar, bb ku pusing muka ngadap ibu n ayahnya...
huhu anak ibu la katakan, suka bergambo gak...
doc ckp aku sakit perut mungkin sbb aku xpenah pregnant so perut aku sempit lagik kan...
bb lak  gerak aktif sket so saket la ibunye ni..
yg lawaknye doc ckp aku punya EDD 14/3/2011..huhu cam awal je dr tarikh yg dijangka kan..
hehe ape pon xpe asalkan kedua-duanya selamat...
mudah-mudahan....

No comments:

Post a Comment