Thursday, September 30, 2010

ha bb dah gerak ke....

uish cam xcaya pon ada...
malam kelmarin tgh aku syok2 landing sambil mengeliat tetiba aku rasa blurp2 kat area bawah perut aku...
huhu aku wat derk je la..
then pg dlm kul 5 camtu aku sedar n rasa blurp2 tu lagik..
dah tu tgh aku menyembang ngan kawan aku kat opis sambil berdiri, tetiba blurp2..
ish apa ni, pelik je...sudahnye aku tnya member2 aku yg berpengalaman punyer,...
diorang cakap maybe aku leh rasa bb dok gerak...
tp xkan awal sgt kot kan...
arini xrasa pape pon lagik so aku andaikan yg ada angin jela dlm perut aku semalam....hehe
erm ikut rujukan aku di tenet ibu2 yg first time preggy ni selalunya akan rasa bb gerak dlm minggu 16 ke atas..xkan aku leh rasa awal sgt kan, br nk masuk15 minggu...
xpe2 kita tungguuuuu......

perut?? haha skarang ni en. asben pon dah mula dok gelak2 kan aku..
dah xleh nak sorok sgt terutamanya bila pkai t-shirt kat umah..
kalau g opis xpela kan, baju kurung besar sket, tu pon kain dah ketat...
huhuhu xpe pengalaman baru n sgt menarik utk dilalui...

No comments:

Post a Comment