Friday, October 15, 2010

haha suami isteri tampal kool fever...

malam td aku kna bawak en. suami g klinik..
demam la pulak, katanya sian tgk aku yg preggy ni demam so dia amekla demam aku tu...
waaaaa suciii giilerrr hati en. suami...
so malam kitorang p la klinik n dengan muka sekupang en. suami masuk jmpe doc..
sblm masuk sempat praktice wat muka sedih so leh la dapat mc (ciskek betoi, prangai xpenah elok)
pas je kuar bilik doc muka bersinar2 sbb dapat mc...
sampai je umah time nak tido menyondol je kat aku suh pakaikan kool fever..
sian aku nengok ciskek aku tu, dah la putih gebu demam lak kan, lagi la merah2 muka...
maka ngan penuh sucinye hati aku pon tampal la kool fever tu kat dahi en. suami...
hehe aku pon tampal gak (sedap wooi pakai kool fever pad tu)
bila malam aku bangun tergelak aku sensorang tgk muka kami dua2...
dahi betampal je, lawak gilerr..
malas aku nak snap muka kami dua, huduh benor...
dah nak dapat anak pon prangai macam hampeh lagik....

No comments:

Post a Comment