Thursday, October 28, 2010

Its a Baby ????

hehe alhamdulillah syukur...
semuanya ok...
jap td aku g ke klinik coz dah dua hari aku sakit pinggang..
xtau la naper, risau pon ada gak kan...
malam tadi siap xleh nak tido sbb sakit sangat..
cam sengal sangat2 pinggang aku...

so td ngan penuh tekad aku g jmpe doc sebabnye nak duduk kat opis pon xleh..
sakit giler..takot ada pape hal ngan bb ke...
member2 aku pon suh p jmpe doc, at least aku dah ambik initiative nak solve kan sakit pinggang aku ni...

bila jumpe doc, dier ckp aku demam sket..(yeke, xrasa demam pon)..
then dier check bb, dier ckp ok..bb sihat
pastu aku pon kuar la tunggu ubat...
tetiber jer doc tu kuar kat depan kaunter, dier senyum2 kat aku...
dier tnya aku nak bb apa.. aku jwb la nak bb boys..
n dier tnya lagik asben aku nak bb apa, surely asben aku nak bb boy..
then doc tu senyum n ckp jantina bb aku...????
Dengar je semua result pasal my baby hilang semua sakit pinggang aku masa tu...
tp skarang dok rasa sket2 lagik la plak...

Bb apa yer????
mana leh bgtau surprise???
tungguuuuuuuuu.............

p/s:- sangat bersyukur ngan kurniaan allah, nikmat untuk bergelar ibu sedang aku rasakan...
        thanks to my asben, tanpa awak siapalah saya...

No comments:

Post a Comment