Thursday, October 14, 2010

dah xdemam lagi...kool fever mmg besttt...


semalam kan rasa really cam nak demam n sakit gegiler kepala kuw...
then balik umah mintak tolong en. suami belikan kool fever...
baru first time ni nak cuba menda alah ni...

so pas je en. suami sampai umah trus aku tampal kool fever pad kat kepala..
(ada ke patot en. suami gelakkan aku time aku pakai pad kool fever tu, cun aper kan)
mula2 tu xrasa apa then pas beberapa seken stat rasa cam berangin sejuk n best....
pastu aku tido la kan ngan kepala yg berat n sakit tu...
bangun je pagi pad kool fever yg tebal semalam dah nipis but still lekat di kepala lagik...
salute la pad tu xjatuh pon...
panas malam td dah kurang n demam rasa lega sket...
xsangka kool fever mmg best, so mmg la aku suggest utk org yg kena migrain ke, pening pala ke, panas kepala ka, mmg syiok xhengat...
also yg bestnya tampal kat kaki pon leh gak tau....
hehehe best2....

No comments:

Post a Comment