Thursday, October 21, 2010

thanks to my ciskek untuk segalanya...

waaa today is my birthday....
semalam en. suami dah surprise satu hadiah kat aku..
ngah landing2 atas katil skali dia bg bantal mucuk aku..
bila je aku pegang nak cium ( mmg hobi cium bantal mucuk) ada cam benda keras..
tgk je kat dalam sarung tu ada kotak hadiah...
waaaaaaa tenkiuuuwww so much, saya sayang awak sangat....

pagi ni bila dtg je opis, ngah buat2 keje tetiba my fren kata ada gift kat aku...
ada lak sorang uncle ni dtg bawak munge sejambak..
bila bukak je kad kecik tu :-

to : sayang
 bla bla bla bla
                         from: ciskek

huhu terharu sangat bila dapat munge dari my ciskek a.k.a en. suami...
saya tak sangka awak nak bg munge kat saya...
sayaaaangg ciskekkkk sangat...

No comments:

Post a Comment