Monday, January 10, 2011

my new gadgets...

hehe memperkenalkan my new gadgets nokia c3...

actually sebelum ni pkai satio but atas sebab2 tertentu aku tukar pkai c3 yang lebeh menarik n kiut...
aku punya yg wana gold tu... mmg minat abes ngan enset ni...biar ar org nak kata apa pon...

n introducing the second gadgets

acer one happy netboook... wana pink lagik i pkai u...
mmg teruja giler ngan netbook ni...kecik slim n smart..
ghega pon leh tahan murah n warranty 6 years...(i likeesss)...
mmg aku skarang giler gadgets...uh sungguh bersyukur ngan kurniaan allah atas segala nikmat ini...
gadgets2 nilah yang membantu aku menenangkan jiwa yang kacau dan gundah gulana...
disamping mendapat semangat dr my asben... thanks coz jd sangat supportive di masa sy memerlukan semangat...

p/s:- gambo sume aku cedok dr tenet..malas nk amek gambar, mood pon xbrapa cantik

No comments:

Post a Comment