Tuesday, January 25, 2011

kenapaa aku di layan sebegitu rupa..

adoii kenapa aku dilayan sebegitu rupa...
dimana silap dan salah aku (wah pujangga betol kau zahirah)....
hmm ak ni skarang tgh berteka teki nape aku dilayan sebegitu...
diskriminasikah mereka terhadap aku..????

apa salah yg aku telah lakukan sehingga mereka menghukum aku sebegituw...
oww sakit hati sesangat nih....mengalir darah wess dalam hati tapai sapa yg tau...
menitik air mata tap tap sama naik ngan shower dlm bilik air (sapa yg tau kan)
xkan sumer aku nak kena crita kat org...
tanggung sendirik la..

manusia kadang2 kejam, xtahu nak menghargai.........
bila dh tiada baru nak sedar...
mmg dah jadi prangai semula jadi manusia xtahu nak menghargai semasa ada..
hmm mood akuww pon assek spoil je skarang nih..
wuhuhuhu mmg aku sedia maklum sebagai manusia kitammg xlepas dari masalah...
tapi nak menghadapi masalah tu sangatla sukar...
macammana nak menangani masalah tu sangatlah berat..
aku xmahu ada pihak yg terluka...
asek2 aku yg memendam rasa...
aduss sedap gak memndam rasa ni...
cam makan mangga muda cicah kuah rojak..
masam tapi best ( merepek lagik zahirah)....


mmm mmm mmmmmm mmm
kang ckp lebeh2 ada lak yg terasa...
diiiammmmmmmmmmm jela zipp rapat2 mulut kau zahirah....

No comments:

Post a Comment