Wednesday, January 19, 2011

lama giler aku xhupdate blog ni...

salam...
adua lama betolkan aku xmenghupdate blog ni...
bukan per, aku agak2 sibuk ngan keje kat opis...

lgpon xder benda menarik yg nk di share kn...
erm baru ni, aku ader la oder online cloth diapers brand happy flute, rainbow n coolababy..
my asben n i pon ader beli lunatots..
akceli aku n asben mmg nak ber CD utk our newborn nanti...
disamping menjimatkan kita leh jaga environment juge..so total up our collection dah ader dlm 16 Cd...
aku mmg teruja abes ngan cd ni, ramai ibu2 lain pon dah bertukar from DD ke CD...
for the long term mmg menjimatkan wang n setakat ni aku mmg dapat respon yg baik dr ibu2 yg menggunakan CD ni...bb xsenang kena ruam lampin n CD ni kalau digunakan malam pon xpyh nak bgn2 tukar banyak kali..
its very absorb cecair, n kalau newborn bb yg kerap poo pon just tkr nappy liner je...


No comments:

Post a Comment