Tuesday, December 28, 2010

scan 4D

wheewww lama giler xupdate blog nih....
actually aku bz sket lately ni...
anyway semalam aku ngan my asben g scan kat klinik pakat wanita Tan...
walaupon lama gler tunggu almost 1 n half hour tp mmg berbaloi je..
doc yang sgt friendly n best...
rasa selesa sgt ngan doc tu...
masa doc tu tgh scan my baby sgtla aktif..
gerak sana gerak sini sampai susah nk ambil gambar muka...
tgn lak asek kuis2 muka je..
anak ibu ni mmg prangai sebijik cam abahnye..
tangan suka letak kat muka cam dok memikir je...
hidung baby doc ckp sebijik cam my asben...
mmg aku tgk masa 4d tu cam idung asben aku tp xpe asalkan sihat sempurna semuanya...
kalau ikut idung aku tu sumel la sketttt..hehehe

asben aku muka teruja gler bila tgk our baby
then doc tan asek citer pasal kepala bb, tgn bb, otak, jantung tp xsebut pasal kaki
then asben aku trus tnya "kaki bb camne"...
hehehe doc tan trus ketawa then say " aiyoo dun wori la abang, baby u boleh main football punyer"...
apala asben aku bikin kecoh je kat situ, tergelak2 kami sume...

then doc tgk our baby sex..
jeng jeng jeng...
doc tu mmg confident abes sampai kata kalau lahir nanti keluar lain dtg jumpa dier balik...
dier nak refund duit kami...

baby aper yer....
akceli masa scan 4 1/2 month doc kat klinik area opis kau dah bgtau jantina bb...
tp aku asben agak xberapa konfiden sebab kecik lagik kan..
tapi semalam mmg terserlah jantina our baby...
kiut sgt tgk...

mmg tercapaila hasrat kitorang asben n wife...
gambo nanti aku suh encik asben upload dulu eh...
seyesly sampai sekarang aku xjemu2 tgk gamba scan 4d  our baby tu...
sangatlah nikmatnye tgk ada zuriat dalam rahim aku...
hasil kasih sayang kami suami isteri...

hopefully everythings will be ok..
harap aku dapat bersalin normal n selamat hendaknya..
semoga ALLAH permudahkan semuanya..
AMIN..

kawan2 semua doakan kesihatan aku n my bb jugak eh....
our baby


No comments:

Post a Comment