Thursday, January 20, 2011

cloth pad pulak...

waaaaaaa aku mmg telah menjadi pencinta alam...
skarang ni ak nak berubah kepada cloth pad pulak..
ingat nanti pas bersalin aku nak pakai cloth pad...
jaga environment n kesihatan diri..
dah banyak yang aku dgr tentang keburukan pad pakai buang tu...
boleh sebabkan kanserla apa la...
n banyak komen positif yg aku dgr tentang CP ni..
bau darah kita yg slalu kita bau when we used pad biasa tu sebenarnya dtgnyer dari bahan kimia yg ada pada pad tu n dgn CP xder bau tu pon..
CP ni pulak boleh digunakan hingga 5 btahun jika di jaga dgn baik..
means jgnla sental ngan berus kan..
just hand wash je cik kak ye...
kalernyer pon menarik n kiut..
so kawan2 semua marilah kita sama2 bertukar kepada CP yang lebih mesra alam n menjaga kesihatan kita for the long term...daaaaaaaa


p/s : aku dah order CP ni dgn mum7kids brand saffa n just tggu  je van pos malaysia dtg dpn pintu umah..yeaa jagalah environment utk masa depan anak2 kita semua..

No comments:

Post a Comment