Sunday, January 16, 2011

Digi Prepaid Broadband...

wow internet tanpa batasan...
akceli aku baru je tau pasal Digi Prepaid Broadband ni...
mmg sempoi abes la, bayangkan eh..
korang just top up prepaid je tuk layari tenet...
coverage kat kawasan umah aku lak sangtlah memberangsangkan..
syiok xhengat, xder la aku asek berebut broadband ngan asben aku je...
sekarang dah ada sorang satu..
yang bezanya asben aku gne maxis yg kna bayar monthly n aku gne digi jenis prepaid..
memandangkan aku bukannye jenis yg gne 24 jam tenet kan...
sehari just 2 hennget n unlimited brapa lama ko nak surf pon..
mmg berbaloi.. janji coverage kat umah korang ok je...

wahaha lega sket aku dah xyah nak kow tim ngan en. suami sapa nak gne broadband..
(ceh  padahal aku mmg jenis komunis, men amek je broadband tu, xkira ar en. suami kasi ke x) wakakaka
n yg paling aku suke aku xyah nak bayar monthly.. almaklumla gaji bukannye besar kan..
sume nak kena bayr ujung bulan botak la pala aku...
bill telepon pon dah brapa kan..
dgr kata maxis pon dah nak atau baru ada prepaid broadband ni..
xper nanti aku try servey kat mana2 kedai maxis...
chaiyookk ar kepada sume pengusaha telekomunikasi kerana korg mmg memudahkan pengguna terutamanya yg macam aku ni... (kurang mampu) hehe

No comments:

Post a Comment