Saturday, March 19, 2011

skali lagik bb bagi semua org nerves..

semalam sebelom tido bb gerak ok jerk..
then aku bgn kul 5.30 pg td coz kejut asben..
today dia kna g keje kat kampus kejuruteraan sebab ada konvo usm sana...
since pg td mmg xder rasa gerakan langsung..
bb xgerak2 even aku dah urut2, tepuk2 perut...
try wat mcm2, minum air sejuk, makan benda manis, semua xjalan...
at last aku ajak la my mum g check kat pearl maternity hospital..
sampai sana chenck bp, berat n guess what
berat aku turun 4 kilos...huhu naper?? aku pon xtau..
nurse sampai 5 kali suh aku naik turun penimbang...
owh sangatlah takot mengenangkan berat aku yg turun mendadak...
then masuk jumpak doc, doc tnya kot2 selera makan aku kurang..
aku ckp ok jew..
then dia scan bb n check semuanya normal..
yg lawaknya masa scan kemain lagik bb bergerak2...
huh bikin nerves...
then doc suh g naik 1st floor untuk wat ctg..
kalau xok kena tahan wad..
so kena baring je 20 minit utk wat ctg..
the result also ok...
alhamdulillah lega bila semuanya ok...
owh baby jgn la wat cam gituw lagik...
sangatlah nebes sampai rasa berpeluh2...

owh baby silalah keluar awal sket sebab berat awak doc ckp td dh 3.3 kg..
doc ckp jgn sampai lebih hari nanti besar dlm perut..
so kalau sampai due date xkuar kena berangkat g hospital la jawapannya..

so doc ckp leh balik

No comments:

Post a Comment