Thursday, March 17, 2011

aku yang masih tegar disini..

haha mmg lawak tol ngan sorang member aku nih..
kemain lagik manderem aku beranak malam semalam tapi xmenjadik..
aku masih tegar disini...wakakaka
actually aku nak ucapkan thanks a lot kpd semua kwn BFF, kwn blogger yg lain yg doakan aku n sentiasa mengambil tahu perkembangan aku yg kembang xkuncup2 nih...
aku rasa terharu sgt bila tiap2 hari ader je member yg msj, col tnya khabar...
u olls mmg akan sentiasa berada di hati aku..

thanks to kila a.k.a makcik a.k.a ibu azra sebab rajin tnya khabar aku, liana member opis..
semualah yg sudi menanyakan khabar aku..
doakan semuanya selamat k..

2 comments:

  1. hahaha..menderam aku xder kesan tol..hahaha..
    xper just wait n see jer la..pasrah da nak menderam..
    kihkih..

    rajin2 jalanjalan ek..
    en.ahmad farah da dpt bb..bb gurl..
    so your turn will be come..
    ^_^

    ReplyDelete
  2. tu la pasal mlm td kul 2 lebeh dia msj bgtau azhar...cergas aih mat farah tu dapat cuti lagik..
    buta ja cuti 2 minggu..

    ReplyDelete