Wednesday, March 2, 2011

semuanya bagi takat darah haku mencapai takat didih

hadoii awatla mengong2 sgt semua org ni...
dah nak bg duit pon banyak songeh.
mengada-ngada xtentu pasai, nak tu la nak ni la...
pakai la pala hotak sendiri macam mana nak buat..
sampai org dah nak suap dalam mulut pon nak suh aku tolong tolakkan mulut suruh gigit ka..
awat yang TUTTTTTT sampai macam tu skali.....

yang sorang makcik TUA ni pon wat haku hangin satu badan...
ada ke patot dia tuduh aku n kawan aku makan duit yang kerajaan negeri bagi kat warga emas..
hoi aku ni punyala mati matian wat keje ngan member haku sampai nak terberanak pon dok wat keja nak bg hang duit tu lagi mau tuduh ka..
otak ada xtau pakai ka, aku ada gaji la, ingat aku ni merempat xdak laki ka yg nak mencekik duit hang tu...
banyak sgtka seratus yg hg nak dapat tu..
kalau takat seratus aku ngan member haku nak mencekik leh blah..
gaji kami lagi melambak, stakat seratus tu nak soping lipstik kami pon xlepas..
bukan nya nak berterima kasih kat kami yg mati-mati wat keja kat hampa lagi mau tuduh...
gila ka apa...
nak p report polis la kunun, p la report hingat aku heran ka...
mangkak sungguh hang TUUUUTTTT oiii...
patotnya dah tua tunjukla contoh kat kami yg muda bukannya tunjuk prangai cam TUUTTTTT...

hadoiii la tolongla, aku ni leh mental keja kat sini..
mmg la rakyat malaysia ni BERBUDI BAHASA

4 comments:

  1. amboi makciksss..
    hangin sungguh hg noo..

    rileks bebss..

    kang terberanak kang..jenuh!

    tarik nafas dalam2..
    fuuhh..fuhh..

    hikhik..

    ReplyDelete
  2. haha aku memang hangin ngan makcik TUTTT tu...
    kalau hg tgk cara dia cakap ngan aku mmg kuang ajaq abes...
    dia leh kata aku ngan liana makan sorang seratus, kalau kami makan duit tu xpayah keje la kan..makcik kayoo la jawabnya..

    xtau apa, dgq org kata pastu mai opis men serbu ka, yg lawaknya dia tu masuk dalam daerah timur laut skali dok mai bising kat barat daya. aku ingat dia ada mental sket...hikhik

    ReplyDelete
  3. hikhik..makcik dapt x uit seratus tu??

    dier susah ati kot..
    sabo je la..

    this time hepi2 jerk.k.
    pk yg gumbira2 ja..
    aku xsabo nk tgk bb hg..

    ^_^

    ReplyDelete
  4. makcik tu dah dapat pon duit tu..
    dah makan sampai jadik taik dok wat heran lak..hahaha nyampah aku

    dia dok pukui kata guan eng bagi 3 rat sorang..ingat guan eng sayang sgt kat dua kot..hikhik

    yang wat kami hangin dia mai pastu nak suh punggah fail yg ada beribu baucer, gila apa sapa nak kemas balik...mmg sah la nama dia xdak mengundi kat DTL.

    ReplyDelete