Thursday, March 3, 2011

Dugaan di saat ini..

Allah sedang menduga aku n en. asben saat ini..
dahla aku diduga dari segi persekiran tempat kerja sampai wat aku sakit kepala n tertekan.
n skarang kesihatan en. suami pulak kurang baik..
aku sangat megharapkan kesihatan en. asben berada dalam keadaan baik hendaknya..
en. asben kurang sihat akhir2 ni..
aku rasa en. asben sgt sibuk ngan latihan tarik tali n sukan TOT n bila hari cuti lak
sampai xder rehat langsung sebab uruskan hal2 tertentu so kesihatan dia agak terganggu..
aku harap en. asben akan sihat seperti sediakala..

wahai en. asben saya amat berharap awak akan sihat sebab saya sangat memerlukan awak saat ni dan seterusnya..

~ aku harap Allah akan memudahkan segala-galanya n mengembalikan kesihatan en. suami yg agak terjejas sejak akhir2 ni. amin

No comments:

Post a Comment