Tuesday, March 15, 2011

semuanya xbetol...

erm baru 2 hari aku cuti...
mmg aku naik rimas duduk kat rumah..
penuh dgn peraturan itu ini...
bukannya aku cakap yg pantang org tua2 tu xbetol tapi ada certain pantang yg mmg xsesuai langsung nk di ikutkan dlm zaman moden ni..
salah xkena, buat tu salah buat ni salah...
xtau apa yg betol..
cam aku yg tgh tunggu hari ni org ckp banyakkan berjalan tapi aku terperap je dlm umah cam patung...
tunggu je cam nak serah diri, makan tu salah, makan ni xbetol...
berdiri salah, duduk salah.. ntah ape2 lagik..
my mom ok jew tp biasalah my tok sgtlah............owh
my tok mmg jenis yg modern but in this case very2 cerewet sampai aku naik rimas...

bila la aku nak beranak ni pon xtau..
tensen la dok kat umah xwat pe...
pikir2 balik menyesal lak amek cuti awal..
ingatkan nak dok umah tenangkan fikiran lagi bertambah kusut adala..

No comments:

Post a Comment