Saturday, February 5, 2011

waa sumer kawan-kawan aku dah 'meletops'

assalamualaikum...
lama giler aku xupdate blog aku ni...
sampai dh bersawang, so crita harini akan dimulakan dengan kesibukan aku sbg mak labu ni makan kenduri sana sini..
last week cousin aku tunang so aku ni sibuk gak la nuk oi...
xsibuk pon aku wat2 la sibuk kan..
then aku keje n cam biasa keje aku mmg melambak lambak disebabkan bos aku takot aku due awal..
this week aku dikejutkan ngan berita yang mmg xdisangka2..
member opis aku yg kena admit hospital last week sebab prob sket ngan her pregnancy dh meletops td ptg..
dia sepatutnya due ujunng or pertengahan bulan ni tup tup td pg dia ckp rasa sakit tp xder tanda apa2 yg turun, so bila dia dh xtahan dia ckp ke nurse then bila check dah terbuka 7cm..
pe lagik trus kena tolak g labour room n wife opismate aku sorang lagik yg dok satu ward ngan member aku tu pon dah bersalin gak td pg...
perkara2 ini yg menyebabkan aku makin nervous n seram...
waa pas ni giliran aku lak makcik2 oii...
harapnya semua ok, skarang ni pon aku kdg2 trasa cam lenguh pinggang n perut jadik keras time malam.
ape org kata Braxton Hicks...waa mmg rasa cm sejuk sgt time tuh, takot makcik nuk...
skarang ni malam je aku naik nervous,
skarang ni pon aku dah nak masuk 33 minggu..
ya allah mudahkanlah semuanya..

No comments:

Post a Comment