Wednesday, February 23, 2011

perbezaan antara seorang kerani dan technition komputer...

salam semua...
saje je nak update blog ni..
keje dah setel mulala tangan ni gatal nak menaip...

actually aku dapat idea ni malam tadi masa aku n asben ngah search tenet sama2...
saje je aku nak mengutarakan pandangan n kalau salah maapla noo..
semalam masa aku n my asben on9 n my asben menaip la something kat kempeter..
uhh sangatla slow dier menaip menggunakan keyboard netbook pink aku yang cun tuh (eh nak ckp gak netbook aku cun)
sangatlah memalukan bagi aku yang berjawatan sebagai kerani n buta IT nih...
sangatlah ketara perbezaan aku menaip ngan asben aku...
bukanla aku ni terror sgt menaip tapi as a kerani jer aku lagik cekap menaip rasanya..
sedih aku tgk asben aku yg mahir mengdownload, merepair n alter itu ini kat netbook aku tapi tiba bab menaip sangatlah slow...
hikhik...maaf ye abg (BUKAN MENGATA TAPI TERKEZUT)

so kesimpulannya nya yang dapat aku simpulkan di sini ialah :-

walaupun seseorang tuh technition yang sgt cekap merepair kempeter tapi basic kejenya bukanlah menaip macam aku kerani yang tiap2 hari menaip berkajang2 surat kat bos aku so tahap kecekapan menaip adalah sangat rendah jika dibandingkan ngan aku yg slalu je mendatangkan masalah pada asben aku..(en. suami slalu kata aku ni pandai tekan itu ini tapi bila netbook aku prob sengih2 dtg kat dier mintak tolong)..

yerla kan kawin ngan technition kempeter kalau xmenguji kepakaran dier watper kan (hehe padahal aku yg ngok, slalu wat laki aku lompat sebab geram ngan ke"ngok' kan aku ni...)..

wat ever la kan, janji ape ape hal pon asben aku ada n aku xyah keluarkan sesen pon utk betolkan semula kempeter aku yang slalu aku pincangkan..

moral of the story: kawinlah ngan org yg pandai repair kempeter..senang nak tekan ape pon nanti ada org yang akan betolkan tanpa dikenakan bayaran.

No comments:

Post a Comment