Tuesday, February 22, 2011

letih sangat..



harini bangun je dari tido rasa badan ni letih sgt...
agaknye hari dah makin dekat..
rasa cam malas je, nak iron baju asben g keje pon malas..
asben aku lak wat lawak ngok ngek..
kalau aku xnak iron dia ngan selambernya xkisah pon nak pakai baju kedut...
adus wahai suami camnola keadaan awak nanti bila saya ngah berpantang...
sape la nak uruskan awak yang banyak sgt lemak tu..(malas laki aku ni sebenarnya, manja mengada)..

baby pon memalam asek menonggeng je, keras je perut aku..
sampai nak duduk pon rasa mengah...
last2 aku baring je la kat dalam bilik..
aku sebenarnya mmg dah xlarat tapi still terpaksa kuatkan semangat..
xnak mengada-ngada manjakan badan ni...

mm semalam pon nurse ada ckp masuk je 36 minggu diorang anggap dah cukup bulan so kena banyak wat pemantauan n aku kena lebih teliti ngan perubahan badan termasukla tanda2 bersalin...
nurse tu ckp antara tanda2 bersalin ialah perut jadik keras...
ish seram aku dgr, aku ni kerap gak la perut dok keras je...
dah bg tanda awal ke??

2 comments:

  1. tahniah..semoga semua akan berjalan lancar ^^

    Jom Join Says.My untuk tutorial gambar sila add Facebook aku
    Selepas Join, share kempen yang ada ya^^

    ReplyDelete
  2. thanks a lot..doakan semuanya selamat eh

    ReplyDelete