Thursday, February 24, 2011

keje yang banyak di opis...

alhamdulillah aku berjaya menempuh segala cabaran yang mendatang for today...
actually aku mmg dah xlarat nak ke opis tapi aku sedaya upaya kuatkan semangat utk ke opis...
banyak keje yang aku kena setelkan di opis memandangkan aku xmau nak menyusahkan opismate yang nak kena tanggung keje aku bila aku cuti maternity nanti..
kalau boleh semuanya aku nak setelkan..
keje lak melambak2, aku lak dah makin gumuk n sarat...

yang paling aku liat time pagi la kan, nak bangun tido mmg malas n liat...
seb baik aku mandi gune shower gel yang ader bau aromaterapi,
best sgt bau limau n halia kat shower gel tuh..
xdinafikan bau tu boleh menaikkan semagat pagi aku..

pas mandi rasa segar sgt n baru la leh ke opis utk abeskan keje yang penuh atas meja..
kalau tgk meja n rak kat opis aku mmg cam gegiler..
penuh ngan kertas n baucer...
tgk pon jadik malas..haha tapi aku ttp nak suntikkan semagat keje yang baik dlm diri aku...
chaiyok zahirah, jadilah pekerja yang cemerlang, gemilang dan terbilang...

No comments:

Post a Comment