Thursday, December 16, 2010

aduss sangatla keletihan...

woooo woooo woooo semenjak 2 menjak ni aku sangatla keletihan...
semalam mmg hari yg paling meletihkan dalam hidup aku...
bb gerak xhenti2 dalam perut, wat smack down la, lompat la, tendang la ntah ape2 lagik...
sampai kena tulang rusuk aku berkali2...
aku nak wat keje kat opis pon xlarat.
last2 aku sandar je kat kerusi aku n biar je bb lompat toing toing dalam perut...
ok bb mainla, ibu kau dah penat asek dok tersepak tulang rusuk je...
makin menjadik lak tu dier guling2 sampai gerak2 perut...

balik umah pas solat maghrib trus aku tido smentara tggu asben balik opis...
pas makan ngan asben, teman dier tgk tb jap, aku trus naik bilik...
ingatkan nak tido, skali ternampak lak PSP aku..
dah mmg kaki main game kan, layan jap PSP tu...
kul 11 tido, bgn pagi ni still lagik rasa letey n kepenatan...
bb pagi2 lagik dah start gerak...

anak ibu mmg aktif sejak sekarang ni...
abes sume tempat dlm perut aku dier jelajah...
em tp nak wat camne yek, xgerak xleh...
xper la aku redha je, asalkan bb aku sihat n cergas dah la...

semoga dier selamat lahir ke dunia ni...
xsabar nak tgk anak sendiri...
leh ke cakap cam gituww....

No comments:

Post a Comment