Wednesday, December 8, 2010

Minggu yang sangat sibuk dan memenatkan...

ya allah minggu lepas adalah minggu yang sangat sangatlah sibuk bagi diri aku..
dengan tak leh tido malam, pastu keje banyak kat opis, teman asben g dinner opis dier sampai tengah malam,
kursus 2 hari, keje lagi, kak ipar dtg umah lagik...
huhu sangat penat n meletihkan...
last2 time g check pregnant darah aku naik sket..
lagi la aku risau, pas suruh aku rileks jap, darah turun balik tapi just 130/80 je..
nurse kata ok la... n arini aku kana g minum air gula..
wuueekkk nak termuntah aku minum air yang gegiler manis tu...
masa minum aku cuba bayangkan yang aku ngah minum teh ais yang sangat manis...
pastu peraturan sekarang minum air gula n nak tunggu 2 jam tu xleh balik
sebab doc xbg so bengongla aku dok kat klinik tu 2 jam...
dah tu amek darah n leh balik..
aku trus g beli makan sebab lapor sgt, makan je trus muntah sebab still lagik trasa manis gula tu..
until skarang aku minum air kosong je sebab xleh telan manis...
nak muntah je bila tringat benda manis...

what ever la kan...
demi our baby aku buat jugak...

No comments:

Post a Comment