Tuesday, December 21, 2010

jalan-jalan abeskan duit asben aku kat kl...

weeee best gler weekend br2 ni..
aku, my asben, mak men n sorang anak sedara asben aku g jenjalan kat kl...
lama gak aku xp kl, sejak abes stadi...
kitorang check in kat umah kak ipaq aku kat sg. buloh (hehehe) pastu esoknye aku n asben turun kl
kitorang 2 berdua je...senang sket nak jalan dalam kl...
kalau bwk mak men or anak sedara aku skali turun soping kl jenuh la xberjalan 2 org tu...
hahaha ak mmg jenis yg suke soping...
abes satu pasar malam jalan TAR tu aku nak beli..
tudung cantik2 sgt tau...
yg paling penting harga xmahal cam kat penang...
wee n yg paling best sebab gaji xmasuk lagik kan so aku ditaja sepenuhnya oleh en. suami...
mmg mabeles la asben aku...
dari makan sampaila lipstik aku, semuanya ditaja....
wahahaha sayang giler ngan ciskek aku tu...

gambo xbanyak yg aku snap sbb bz sesangat soping...
kitorang park keta n jalan kaki...
dari SOGO ke MAJU JUNCTION (g tgk kiosk Lunatots), amek tren dari bandaraya ke MASJID INDIA n jalan kaki sampai JALAN TAR.. semuanya kami masuk (hahaha lama gler aku xwat prgai cam gitu)...
tringat lak zaman stadi dulu... dulu g jenjalan ngan member skarang ngan asben lak...
mmg penat giler tp best...haha aku dah 26 minggu rilek je jalan kaki macam nak rak...
asben aku lak yg mengah2...(apa daa ciskek)...

ape ape pon ciskek is the best among the best (thanks untuk semuanya).......

No comments:

Post a Comment