Tuesday, December 29, 2009

sEPanjang JalaN.....

huh penat btol aku g rombongan cik kiah ke seremban...
kitorang sampai kat pehentian sg. buloh kul 5 lebih trus mandi n solat kat sana..
then trus g kl kat taman beringin (kalau aku xsilap nama tempat tu) umah sdare kitorng gak la...
pa lagi bedal la mkan pg kat situ...
penuh umah dia dengan manusia sampai satu bas...hehe nasib kau la labu
pastu makan, aku cam biasa la trus ambik angka giliran untuk masuk toilet ( cam dalam citer p. ramlee Lak)
then direct to the seremban, mkn kenduri sdare kitorang...
pas zohor tayar bas pon bergolek ke nilai...
sampai nilai kul 3, then masa tok shopping just sampai kul 5...
waaaaaaaaa sangat singkat bagi haku yang nak beli macam2 ni...
tapi bila pk balik seb baik 2 jam kalau lagi lama brapa banyak la duit aku habis...
aku mmg xsempat nak beli sume barang including my chentaku punya bunga telur...
tambah lak ngan pakej hujan skali, mmg cam penyamun membeli...
xsempat nak tawar menawar, men rembat je.,..
then bas gerak direct ke penang n sampai kul 1.30 pg...


padahnye g sana haku dah rasa harini...
dari malam td perut aku wat hal sampaila  skarang...
nak wat keje kat opis pon xdak mood (seb baik bos tadak)...
bukan je perut wat perangai tapi pakej 3 dalam 1 ( demam, saket tekak n selsema) huhuhu
rasa cam xnak g keje je esok tp cuti suma aku dah forward ke taun depan....huwaaaaaaaaa
nak ambik mc sayang lak rasa, nanti dalam rekod merah....camna ni

*  sekarang layanzz gambo ....hehehe


barang2 yang aku borong, en.lanun 2 haku dapat free sbb beli lebeh dr 700 rat hehe

No comments:

Post a Comment