Friday, December 25, 2009

gotcha!!!

oleh kerana aku telah mengimpikan lama giler psp ni maka bila jer ader duit trus g beli...
entahla aku pon xtau nape, aku mmg giler gadget canggih camni...
wat masa ni ak dah ada:-

1) digital camera olympus
2) sony mp3(adiah dari chentaku)
3) sony psp
4) sony ericsson modem (gadget ke menda tu)
5) nokia 2700 classic
6) sony ericsson k770i (adiah dari chentaku jugak) thanks sayang!

aper lagi menda yang aku nak beli aku pon xtau...seyesly aku memang giler menda2 camni..
satu menda je lagi yang aku xdapat  LAPTOP!!!!
aku nak sangat menda tu, dulu masa stadi aku ada laptop tapi dah rosak...
nak beli tapi mahal, huhu xpelah kayuh pelan2...
kang kalau beli shot pulak duit bajet kawin haku....
xpelah nanti guda2 chentaku suh dia belikan hahaha (muleh ke cayang)

p/s: kalau chentaku xbeli kena lompat katak 10 juta kali...hahahaha

No comments:

Post a Comment