Thursday, December 10, 2009

Meow-Meow

ni la dia kucin2 kecayangan aku...
aku bela dari baby lagi, xbanyak masalah ngan depa ni..hehe
tapi bila masuk bab makan, pegh kuat nak mampos...
biskut yang menjadi kegemaran kucin2 ku sebulan mau siap kat 3 kilo...
aku pon konpius dak2 tu makan ke melantak...
si koko lak kena bagi extra care sket sbb bulu nyer tebal sgt...
si anak nyer a.k.a Nyet Nyet ( aku la yang bagi nama tu) xla teruk sgt nak jaga...
nama Nyet-nyet memagla kelakar sket, aku pon malu nak bgtau doktor kat klinik bila ditanya namanya..;P
tiap2 pagi si KoKo la yang kejutkan aku, habis pintu bilik aku di cakarnye...
yang Nyet Nyet kejut parents aku...
kalau xbgn di gigit kat ibu jari kaki ( tp gigit manjer la) haha
berikut gambo kucing aku, layanzzzzz


Muka Xpenah senYum LaNgsunG

                     
Nyet Nyet

No comments:

Post a Comment