Friday, December 25, 2009

aku dan modem sony ericsson

yeehaaa dah lama aku nak gnekan kecanggihan teknologi zaman IT ni..
tapi almaklumlah kewangan xbrapa stabil so tgguu je la...
tapi sekarang ak dah dapat mencapai cita2 aku dengan adanya sony ericsson modem yang serba lengkap nih...
syok gne menda alah ni, bleh la aku lepas ketagih nak ym at umah...
kat opis dah kena block, apa daa....
nak tgk pun payah, susah la aku nak contact member2 haku...
lepas je aku beli modem ni, chentaku trus teman ak g BJ kompleks,
dah beli xtau gne lak dah, thanks to abang celcom yang ajo ak gne menatang canggih ni...
thanks also to chentaku yang teman ak yang suka wat kalot..

ak mmg ske beli xtanya sape2 dulu, pastu xleh baru nak kalot...
hehehe

nanti aku upload gambo modem yang canggih ni...
skarang xsempat mak haku dah jerit suh mandi...daaaaa

No comments:

Post a Comment