Friday, January 1, 2010

dunia Dunia

2010 here u are...
2009 keeps lots of story, the happiness and also he sadness...
erm xde ape yang best pon new year eve malam td...
sumenye biase je pada aku...
ntah nape tah aku jadi camni, maybe aku ada masalah ngan sistem dalaman aku ataupon sistem aku yang xleh nak co-op ngan sistem org lain (haha faham x bahasa sastera haku)...
erm penat weh bila sistem aku tiap2 hari kena bekerja keras sebab nak bagi match ngan sume sistem yang ada kat sekeliling haku, kadang2 tu hang jugak aku punya sistem...
sometimes ak pk aku ni pentingkan diri sendiri ke but then kalau asek menang kat org lain je aku camno lak...
argh i'll get dizzy hehehe...

p/S : i also have a small n tiny heart that needs to look and care...................

No comments:

Post a Comment