Wednesday, November 24, 2010

washing machine auto...

thanks a lot to my asben...
coz belikan aku washing machine auto...
actually masa zaman xkawen dulu umah aku mmg dah berzaman pkai machine auto ni....
tetiber je bila kawin mak men aku pkai yang manual....
adus sangatla tension aku nak kena bangun berkali2 time nak basuh baju...
tambah lak sekarang ni perut dah makin besar lagi la xlarat nak bangun duduk....
tetibe je satu hari tu machine mak men aku rosak, haper lagik my asben trus je beli yang baru...
yang leganya auto, fuh xla teruk sangat aku nak membasuh baju...

thanks la kat machine manual yang telah rosak tepat pada masanya.. (hehehe mampos kalau mak men aku dengar ni)
ada hikmahnya gak machine tu rosak...
xla aku teruk sangat kan...

thanks to my hubby coz sangat memahami keletihan yang terpaksa aku hadapi...
bukan nye aku mengada tapi zaman sekarang dah moden so kena la berubah...
aku lak bekerja, balik petang dah letih kan...
nak basuh baju guna manual, mmg la aku sangat tension...
kalau aku xkeje satu hal la kan...
dah ada kemudahan kenala guna...

No comments:

Post a Comment