Friday, November 26, 2010

saya tak pernah menyesal berkahwin dengan awak en. azhar...

saya zahirah binti zakaria sesungguhnya xpernah menyesal bertemu, berkenalan, bercinta, bertunang dan berkahwin dengan kamu wahai en. suamiku azhar bin sleman...
awak adalah perkara yang terbaik yang pernah berlaku dalam hidup saya....
awak yang bernama cinta, awak yang memberi rasa, awak yang ilhamkan bahagia dalam hidup saya....
awak yang mengajar saya erti cinta, rindu, sayang, setia, sakit, seksa dan bahagia.....

saya xpernah menyesal menyayangi awak....
dan sebab tu la saya masih bertahan untuk segalanya...
kerana awak saya masih bertahan...

awak yang telah membenihkan cinta untuk kita...
cinta yang sangat membahagiakan saya....
cinta yang membuatkan saya semakin dewasa....

awak yang terbaik untuk saya...
awak yang tebaik untuk saya...
awak yang terbaik untuk saya....

awak yang perkara terbaik yang telah terjadi dalam hidup saya...........

No comments:

Post a Comment