Tuesday, September 14, 2010

raya Keww...

raya Kew aku taun ni...
biasa je aku rasa, cam xberapa best sgtla...
nape rasa cam tu pon xtau...
 actually raya is bersama family but masa ngan family cam terhad jer..
tringin sangat nak makan ngan my family tp xdapat..
sian tgk muka mak yang kecewa sgt bila dah penat masak tp aku xsempat nak makan..
lukanya hati aku tgk muka mak aku...
rasa besalah sgt bila jadi camtu, mak pulak try wat muka selamber..
ayat mak aku yang paling sedih bili dia kata
"kakak dah bukan hak mak ngan abah lagi, kakak dah jadi milik orang so kakak kena patuh arahan suami,
mak xper bila2 senang balik umah mak makan, ingat kakak kena ikut suami"

wahai mak sungguh mulianya hatimu, betapa hancurnya hati aku tgk muka mak...
sedih sgt hati aku ni...tp nak wat camne kan

No comments:

Post a Comment