Thursday, May 6, 2010

Wahaha lama Gler x update.....

mmg lama giler aku wat xpeduli je kat blog ni...
almaklumla keje kat opis melambak2 sampai rasa cam nak nak keje guna kaki skali..
xmenang tangan haku nak wat...
penat gegiler balik keje sampai malam
seb baik la ada kawan2 yang ringan tulang nak membantu...
thank kat liyana, cik ida, siti basirah yang banyak tulun haku...huhu

waaaaaa tinggal 29 hari je lagi
banyak benda yang dah setel tapi still xhabis gak...
sebelum ni aku ok je tp sejak akhir2 ni en. tunang aku lak dok wat bagi aku nerveous2 manjer...
hehehe nyampah aku dia dok psiko2 aku..
asal malam je mula la dok menyiko aku ( ader ke pekataan menyiko) haha

ok2 skarang aku nak update gambo lak... lama betol xwat keje2 ni....

Saya Sayang Kamu Sangat
Saya Suker Dia Sangat

No comments:

Post a Comment