Friday, March 5, 2010

Family Days At Batu Feringghi

WAAAAAAAAAA lama betol x g cuti2 Malaysia...
akhirnya setelah team kitorang berusaha maka tercapaila jugak impian kitorang nak wat famili day ni...
aku n team urusetia g tido awal satu hari kat chalet bt feringghi tu...
best sangat, malam kitorang g makan n tgk wayang citer Niyang Rapik...
Citer seram weii tapi aku ngan member2 aku gelak dari stat sampai abes citer...
abes je wayang kitorang balik chalet semula, sampai kul 3 pg trus sembahyang isyak then tido la...
penat giler...
pagi trus bangun, mandi, makan then stat potong semua bahan2 nak wat BBQ malam karang...
selesai je sume kitorang wat sukaneka sket sementara nak tggu malam....
yang bestnye team aku menang dalam sukaneka tu (tapi main tipu la) hehehe
petang kami ramai2 terjun laut, waaa dah lama xmandi laut tau...syok abes...
BBQ adalah masa yang sangat memenatkan...
pas makan KAMI URUSETIA yang kena basuh semua barang, fuhh penat bukan kepalang sampai nak telefon mak pon xsempat...

YErla esok kul 12.00 Noon dah nak check out, kalau xkemas malam tu xkan baru nak wat esoknye kan...
Ape-ape pon aku enjoy sangat kat famili day tu ngan member2 aku.. Tu jer Tau ngan org kain biasa2 jer.  wakakakaka













No comments:

Post a Comment