Thursday, May 20, 2010

KitA hAmPIr Ke SitU....

Jangan bilang tidak bila kita belum mencuba
siapa yang tahu akan sama hatimu dan juga hatiku
banyak yang bercinta bertahun2 putus juga
kuharapkan dengan dirimu walaupun singkat pendekatan
CINTA KITA KAN ABADI......

wahahaha syoknya dengar lagu tu...
rasa cam layan je...
almaklumla mood tengah mekar membuak-buak skarang ni kan...
walaupun rasa nerbes tu dah makin terasa tapi aku wat kunun2 releks je...
skarang ni aku dah mula dok packing sweet dalam bungkus kecik untuk letak dalam paper bag...
bukan pe takot wat last minute nanti xsempat lak kan..
cousin aku lak dengan berbesar hati support kek kawin n a few other things lagi...
lega sket aku kalau x mau jugak rabak poket aku pas kawin nanti...
dulu dok dengaq membe nak kawin je dok merungut duit cam air terjun skarang dah rasa sendri baru aku tau...hikhik ( duit wat loan pon aku dah joli) skarang padan ngan muka aku kan...
anyway thanks pada cousin2, ibu2, bapa2 saudara aku yang banyak menolong dari aku tunang sampai la aku nak dekat kawen ni...
mak, abah, adik2, tok pon banyak bagi support..
huhuhu rasa cam sedeh lah bila tgk kat hari kat blog aku ni...
makin hari makin dekat la masa untuk aku berpisah ngan mak n abah n famili..
pasni kena la aku bawak diri kat umah org..
mana leh mengada2 cam sekarang kan..
huhuhu sedeh lak rasanya....

No comments:

Post a Comment