Tuesday, January 5, 2010

waa chak...kitten

petang td aku mmg rushing gler...
mana xnyer member haku nak tumpang keta g kat bus stop, bas dier lak sampai ngam2 kul 5...
mmg cam katun kitorang. siap terkejar2 dari tempat thumb print ke parking keta..
then pas antar member, aku trus drive balik umah...
ingatkan nak g kedai beli vitagen dulu (minuman feveret haku n my bro)haha tapi malas la nak patah balik..
sampai je kat umah aku trus parking bwh garaj, then main lompat katak ngan kucing 2 ekor aku tu...
tgh kitorang bergelak ketawa main, aku dengar cam ada bunyi meow2...
koko ngan nyetnyet pon blurr gak..
then my mom kata bunyi cam dr dalam enjin keta..
pe lg menggelabah la haku buka bahagian depan keta haku...
makk aiii ada kitten yang sangat kiut, bulu tebal wana dier cam kek batik hehehe..
aku bawak dari opis agaknye,haper dak kitten tu ingat enjin keta haku tu playground ker...
sian haku tgk, then aku letak dlam sangkar nyet2 ( gunenye time nak bwk kucing haku g klinik)..
jap td haku bg dier minum susu then dodoi dier sambil nyanyi lagu suri ram ram....
dah tido dah pon...tamat

No comments:

Post a Comment