Tuesday, August 3, 2010

adoiyaa......

kepalaku pusing, tekak ku pulak kembang je...
badan rasa lemah je, mood pulak asek hilang melayang je...
mak aku cakap mood kena sentiasa OK tuk pastikan bb lahir sihat tp nk wat cmne mood aku asek xder je...
camne nak wat bg ada mood...
kawan aku pon perasan yg aku ni mood xcantik je..
entahla eh, apa yg wat aku runsing pon xtau...
semenjak sekarang ni aku asek hilang mood je..
kehidupan aku rasa xceria cam yg dulu....
aku rindu family aku yg gegila n ceria...
aku rindu nk lepak ngan family aku ngan cousin aku ngan sedara mara aku...
ssangatlah besh bila kami suma kumpul, sumenya gegila...
aku rindu mak abah yang sentiasa tenang n cool.. sentiasa gurau2...
adik2 aku yg best, kucing2 aku yg manjer n gumuk2...
rinduunyerrrr sume tuuuuuuuuuuuuuuu..........
kalau la masa boleh diulang........................

No comments:

Post a Comment