Thursday, August 12, 2010

1st and 2nd day PUASA..............

huhu semalam puasa letih sangat terutamanya dr kul seploh sampai 12 tengah hari tu...
letih sesangat, lapar tu xrasa, dahaga pon xrasa just rasa loya2 ja n sesangatla letih...
time lunch aku trus g tido kat surau, bangun tu baru la semangat sket...
harini 2nd day posa, pagi2 lagi aku dah loya2... makan sahur dah memang sejak dolu2 lagi jenis yg xlalu..
huhu memang betol2 dugaan kat aku ni, anyway aku kena kuat..

pagi ni lak aku bagun sahur masak sket sebab smlm xlarat sgt nak masak..
then pas sahur tido balik sebab ngantok sangat, pastu sedar2 je dah kul 7.20 pagi..
waaaaaaaaaaa dah lambat, kelam kabut aku kejut en. suami....
sapa nak thumb print kat aku ( guna jari siot opis aku)...
sian en. suami baju keje pon kna iron sendri, aku dah xsempat nak wat sume tu.....
maaf ye...

No comments:

Post a Comment