Saturday, June 12, 2010

mak yg aku sayang.....

almost 8 days since we have been married...
skarang ni br rasa ok sket cuma mak aku lak yg dok wat sesi air mata kat umah...
ak dah la sensetip bila tgk or dgr mak nangis, meleleh je air mata ni...
ptg td aku balik g umah mak then masa nk solat asar cam biasa la aku gne telekung mak...
sarung je telekung tu kat kepala trus menitik air mata aku, sesungguhnya aku rindu gler bau mak...
aku rindu bau badan mak, bau semulajadi yg dulu aku slalu cium....
walaupun umah mak men ngan umah mak dekat je tp aku dh xleh peluk2 mak tiap2 malam...
aku rindu nak lepak dlm bilik dengan mak, abah, adik2 cm slalu aku wat dulu...
aku xleh pandang muka mak setiap kali aku nak balik umah mak men ak...
senang je air mata ni nak menitik....dah bertahun aku hisup dgn mak, makan pon dia suapkan...

No comments:

Post a Comment