Monday, June 21, 2010

LagenDa BUDAK Setan...

xkisahla ape org nak kata kan, tp aku br je g tgk citer tu..
nak g tgk masa 3 jun xsempat sebab esoknye tu aku akad nikah...hehe
pas kenduri tau2 jela kan, penat xabes so bila je free aku pon ngajakla en. Azhar a.k.a suamiku g tgk..
kitorang usaha amek cuti nak g tgk citer tu punya pasal...wahahaha
citer mmg touching gler, xrugi tgk tau...menitik gak air mata aku tgk citer tu..
salute tu mr. ahadiat akashah, citer kau mmg best tahap cipan tau...
mmg menarik dr start sampaila ending....

bukti ni akan aku simpan sbb :-
1) citer pertama yg aku g tgk ngan asben selepas sah menjadi suami isteri..
2) citer yg aku nak tgk sgt (sampai asben aku naik nyampah kot sbb aku asek ajak g tgk je..)hehehe

anyway en. suamiku mmg bestla, pas tgk citer tu kami g makan2 jap..



makan time
actually lapik perut je ni sebab balik umah asben n aku makan nasi ayam yg aku masak lak.
seronok tgk suamiku makan sampai licin, sedap katanya "thanks abang untuk segalanya"



No comments:

Post a Comment