Wednesday, June 15, 2011

dah mula keja..bz bz bz

alhamdulillah ari isnin baru ni aku dh stat keja..
mmg skarang aku dh merasakan betapa bznya life aku skarang ni..
pagi bgn antar anak ke umah my mom, then g keja..
lunch balik bg my baby warith bam bam menyusu, then balik ke opis..
petang balik amek my baby n balik umah mak men..
dh balik umah mak men stat la basuh kain, lipat kain, panaskan lauk makan ngan my asben..
sedar2 je dh kul seploh n time to sleep..
esok bgn camtu gak la rutinnya..
kat opis keja melambak2..
mmg letih giler hari aku...
anyway aku xkisah sebab balik je keje nampak muka warith terus hilang letih..
bila bb senyum terus lega..
my baby pulak xbanyak ragam..
senang jaga dia, lapar bg susu then tido..
xpon dok atas rocker n tgk tv..
siap gelak hentak2 kaki lagi bila tgk tv..
tambah bila aku bukak bb tv kat channel 618 tu..
hehe

No comments:

Post a Comment